The omnichannel solution is key to the problems born in pandemic period: Different stores in different parts of the world, are closed. How do we ensure the accessibility of the stock to any customer regardless of the geographical area? This thesis offers a possible solution with a case study of a company operating in the Fashion & Luxury industry.
La soluzione dell 'omnicanalità è la chiave che risponde alle problematiche nata in periodo pandemico: I negozi fisici sono chiusi e le vendite si azzerano. Come garantiamo l'accessibilità dello stock a qualunque cliente indipendentemente dalla zona geografica? La tesi offre una possibile soluzione con un caso studio di un'azienda operante nell'industria del Fashion & Luxury.
La soluzione omnichannel: un caso studio nel mercato del Fashion & Luxury
RECI, MERGI
2021/2022
Abstract
The omnichannel solution is key to the problems born in pandemic period: Different stores in different parts of the world, are closed. How do we ensure the accessibility of the stock to any customer regardless of the geographical area? This thesis offers a possible solution with a case study of a company operating in the Fashion & Luxury industry.File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Reci_Mergi.pdf
accesso riservato
Dimensione
8.71 MB
Formato
Adobe PDF
|
8.71 MB | Adobe PDF |
The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License
https://hdl.handle.net/20.500.12608/31733