the tourist phenomenon present in the world; the tourist destination with its own characteristics; the management of a destination: focus: the tourism in Apulia and the local resources; strategic cultural plans for the promotion of Apulian cultural heritage

il fenomeno turistico presente nel mondo; il concetto di destinazione turistica con le proprie caratteristiche; la gestione di una destinazione; focus: il turismo in puglia e le risorse che spingono a crearlo; piani strategici culturali per la promozione del patrimonio culturale pugliese

sviluppo del territorio e del brand: il caso puglia

ZANCHIN, GIADA
2021/2022

Abstract

the tourist phenomenon present in the world; the tourist destination with its own characteristics; the management of a destination: focus: the tourism in Apulia and the local resources; strategic cultural plans for the promotion of Apulian cultural heritage
2021
development of the territory and the brand: the Apulia case
il fenomeno turistico presente nel mondo; il concetto di destinazione turistica con le proprie caratteristiche; la gestione di una destinazione; focus: il turismo in puglia e le risorse che spingono a crearlo; piani strategici culturali per la promozione del patrimonio culturale pugliese
turismo
destinazione
brand
DMO
DM
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Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.12608/36131