The thesis analyzes the tourist flows generated by the vision of audiovisuals in the Veneto region and the initiatives and strategies that this makes available, in particular the series "We are who we are" is analyzed.

La tesi analizza i flussi turistici generati dalla visione di audiovisivi nella regione Veneto e le iniziative e strategie che quest'ultima mette a disposizione, in particolare viene analizzata la serie "We are who we are".

Film induced tourism: il caso della serie televisiva "We are who we are"

PERINI, LAURA
2021/2022

Abstract

The thesis analyzes the tourist flows generated by the vision of audiovisuals in the Veneto region and the initiatives and strategies that this makes available, in particular the series "We are who we are" is analyzed.
2021
Film induced tourism: the case study "We are who we are"
La tesi analizza i flussi turistici generati dalla visione di audiovisivi nella regione Veneto e le iniziative e strategie che quest'ultima mette a disposizione, in particolare viene analizzata la serie "We are who we are".
Film
Film induced tourism
We are who we are
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Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.12608/41402