The thesis analyzes the tourist flows generated by the vision of audiovisuals in the Veneto region and the initiatives and strategies that this makes available, in particular the series "We are who we are" is analyzed.
La tesi analizza i flussi turistici generati dalla visione di audiovisivi nella regione Veneto e le iniziative e strategie che quest'ultima mette a disposizione, in particolare viene analizzata la serie "We are who we are".
Film induced tourism: il caso della serie televisiva "We are who we are"
PERINI, LAURA
2021/2022
Abstract
The thesis analyzes the tourist flows generated by the vision of audiovisuals in the Veneto region and the initiatives and strategies that this makes available, in particular the series "We are who we are" is analyzed.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Perini_Laura.pdf
accesso aperto
Dimensione
4.37 MB
Formato
Adobe PDF
|
4.37 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/20.500.12608/41402