This work concerns the implementation of a new software patch, created specifically for this project, which will be installed in the customer's CRM and will be used to monitoring the adoption of the tool. The result of this phase will indicate the weaknesses and strengths of the use of CRM by each customer, highlighting where to intervene with appropriate improvement strategies, aimed at maximizing the performance of the application.
La tesi tratta dell'implementazione di una nuova patch di software, realizzata ad hoc per questo progetto, che verrà installata nel CRM del cliente e servirà per monitorare l'adoption dello strumento. Il risultato di questa fase indicherà le debolezze e i punti di forza dell'utilizzo del CRM da parte di ciascun cliente, evidenziando dove intervenire con apposite strategie di miglioramento, pensate per massimizzare le prestazioni dell'applicazione.
Customer Relationship Management software: strategie e strumenti di miglioramento della user adoption
COSTANTINI, LUCA
2022/2023
Abstract
This work concerns the implementation of a new software patch, created specifically for this project, which will be installed in the customer's CRM and will be used to monitoring the adoption of the tool. The result of this phase will indicate the weaknesses and strengths of the use of CRM by each customer, highlighting where to intervene with appropriate improvement strategies, aimed at maximizing the performance of the application.File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Costantini_Luca.pdf
embargo fino al 16/04/2026
Dimensione
6.98 MB
Formato
Adobe PDF
|
6.98 MB | Adobe PDF |
The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License
https://hdl.handle.net/20.500.12608/45864