The paper analyzes and explains my internship experience from June 2022 to March 2023 in the Marketing and Wholesale department of the fashion company Tory Burch. The thesis describes the company and its rise by emphasizing its commitment to social issues; describes the rebranding path put into practice since 2021 by explaining how communication and marketing activities and strategies have changed; and finally describes the Market period by explaining how my skills were put into practice and how they improved.

L'elaborato analizza e spiega la mia esperienza di tirocinio svolta da Giugno 2022 a Marzo 2023 nel dipartimento Marketing e Wholesale dell'azienda di moda Tory Burch. La tesi descrive l'azienda e la sua ascesa sottolineando l'impegno nel sociale della stessa; descrive il percorso di rebranding messo in pratica dal 2021 spiegando come sono cambiate le attività e le strategie di comunicazione e di marketing; infine descrive meticolosamente il periodo di campagna vendita spiegando come le mie abilità siano state messe in pratica e come siano migliorate.

IL DIPARTIMENTO MARKETING E WHOLESALE: LA MIA ESPERIENZA DI STAGE IN TORY BURCH

TOFFANO, OLGA
2022/2023

Abstract

The paper analyzes and explains my internship experience from June 2022 to March 2023 in the Marketing and Wholesale department of the fashion company Tory Burch. The thesis describes the company and its rise by emphasizing its commitment to social issues; describes the rebranding path put into practice since 2021 by explaining how communication and marketing activities and strategies have changed; and finally describes the Market period by explaining how my skills were put into practice and how they improved.
2022
THE MARKETING AND WHOLESALE DEPARTMENT: MY INTERNSHIP EXPERIENCE AT TORY BURCH
L'elaborato analizza e spiega la mia esperienza di tirocinio svolta da Giugno 2022 a Marzo 2023 nel dipartimento Marketing e Wholesale dell'azienda di moda Tory Burch. La tesi descrive l'azienda e la sua ascesa sottolineando l'impegno nel sociale della stessa; descrive il percorso di rebranding messo in pratica dal 2021 spiegando come sono cambiate le attività e le strategie di comunicazione e di marketing; infine descrive meticolosamente il periodo di campagna vendita spiegando come le mie abilità siano state messe in pratica e come siano migliorate.
Marketing
Wholesale
Campagna vendita
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
TESI_OLGA_TOFFANO.pdf

accesso aperto

Dimensione 1.85 MB
Formato Adobe PDF
1.85 MB Adobe PDF Visualizza/Apri

The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.12608/46610