This thesis presents copywriting, focusing on storytelling (digital storytelling), tone of voice, brand character, archetypes and their role in shaping and communicating a brand. Gin Monkey 47 is analyzed as a case study.
Questa tesi presenta il copywriting, concentrandosi su storytellling (digital storytelling), tono di voce, brand character, archetipi e il loro ruolo nella formazione e comunicazione di un brand. Viene analizzato come caso di studio il gin Monkey 47.
Monkey 47: l'anello tra gin e copywriting
ZAGO, LAURA
2022/2023
Abstract
This thesis presents copywriting, focusing on storytelling (digital storytelling), tone of voice, brand character, archetypes and their role in shaping and communicating a brand. Gin Monkey 47 is analyzed as a case study.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Zago_Laura.pdf
accesso riservato
Dimensione
3.1 MB
Formato
Adobe PDF
|
3.1 MB | Adobe PDF |
The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/20.500.12608/51270