The aim of the thesis is to analyze the effectiveness of storytelling as a strategic communication tool for companies producing extra virgin olive oil. After a general introduction to the technique of storytelling, key elements of this method will be examined through the study of company cases.
La tesi di laurea mira ad analizzare l’efficacia dello storytelling come strumento strategico di comunicazione delle aziende produttrici di olio extravergine di oliva. Dopo un'introduzione generale sulla tecnica dello storytelling, verranno esaminati gli elementi chiave di questo metodo attraverso lo studio di casi aziendali.
L'arte dello storytelling: la forza delle storie nella comunicazione aziendale dell'olio extravergine di oliva
BRATTI, MARTINA
2022/2023
Abstract
The aim of the thesis is to analyze the effectiveness of storytelling as a strategic communication tool for companies producing extra virgin olive oil. After a general introduction to the technique of storytelling, key elements of this method will be examined through the study of company cases.File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Bratti_Martina.pdf
accesso riservato
Dimensione
3.59 MB
Formato
Adobe PDF
|
3.59 MB | Adobe PDF |
The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License
https://hdl.handle.net/20.500.12608/60051