the thesis, after having retraced the evolution of marketing, delves into the concept of guerrilla marketing, focusing on the analysis of the psychological principles used by the latter.
la tesi, dopo aver ripercorso l'evoluzione del marketing, approfondisce il concetto di guerrilla marketing, concentrandosi sull'analisi dei principi psicologici adoperati da quest'ultimo.
Analisi dei principi psicologici adoperati nel guerrilla marketing
SIMONETTO, GAIA SCHANTAL
2023/2024
Abstract
the thesis, after having retraced the evolution of marketing, delves into the concept of guerrilla marketing, focusing on the analysis of the psychological principles used by the latter.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Tesi definitiva PDF_A.pdf
accesso riservato
Dimensione
779.29 kB
Formato
Adobe PDF
|
779.29 kB | Adobe PDF |
The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/20.500.12608/68791