The degree thesis presents the skills balance methodology and its development within a school context through exploratory research. It also delves into theoretical issues relating to orientation and in particular also with respect to scholastic orientation.
La tesi di laurea presenta la metodologia bilancio delle competenze e il suo sviluppo all'interno di un contesto scolastico tramite una ricerca esplorativa. Inoltre va ad approfondire tematiche teoriche inerenti all'orientamento e in particolare anche rispetto all'orientamento scolastico.
Il bilancio delle competenze come metodologia di orientamento e formazione per i giovani: una ricerca esplorativa all'interno di H-FARM International school
CAGNATO, AGNESE
2023/2024
Abstract
The degree thesis presents the skills balance methodology and its development within a school context through exploratory research. It also delves into theoretical issues relating to orientation and in particular also with respect to scholastic orientation.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Cagnato_Agnese.pdf
accesso riservato
Dimensione
2.8 MB
Formato
Adobe PDF
|
2.8 MB | Adobe PDF |
The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/20.500.12608/78131