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Lauree triennali 2020 Neuromarketing: tra inconscio ed emozioni. Il caso Pepsi e Coca-Cola. Neuromarketing: between unconscious mind and emotions. The case study of Pepsi and Coke. DE POLI, LAURA
Lauree magistrali 2021 Raccomandazione del medico ed esitazione vaccinale in gravidanza e in allattamento: uno studio sul Covid-19 Doctor's recommendation and vaccine hesitancy during pregnancy and breastfeeding: a study on Covid-19 MADDALENA, MONICA
Lauree triennali 2020 Serious game: uno strumento per contrastare la disinformazione Serious game: a tool to counter disinformation LUISE, CATERINA
Lauree triennali 2021 Test di screening del tumore al colon retto: il ruolo delle farmacie in Veneto prima e durante la pandemia da COVID-19 Rectum cancer screening test: the role of pharmacies in Veneto before and during the COVID-19 pandemic MIAZZO, ETTORE
Lauree magistrali 2021 Vaccinarsi contro la disinformazione ai tempi del Covid-19: una ricerca sull'efficacia di Go Viral! in Italia Vaccinating against misinformation at the time of Covid-19: a research on the effectiveness of Go Viral! in Italy MOLINARI, ALESSANDRA
Lauree magistrali 2020 Vaccinarsi o no? Un’indagine sulle motivazioni favorevoli e contrarie alla vaccinazione contro il COVID-19 in un campione di insegnanti e personale scolastico in Italia. To get vaccinated or not to? An investigation into the reasons for and against getting the COVID-19 vaccine in a sample of teachers and school staff in Italy. LESTOFANTI, IGOR
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