Sfoglia per Relatore
Reactions of companies and consumers to the Covid-19 crisis in Italy.
2020/2021 Barbieri, Ilaria
DE RERVM MORE: A Fashion Brands Analysis Using Twitter Social Network Data
2018/2019 Brigato, Lorenzo
Sharing Mobility - La mobilità condivisa e le sue sfide
2020/2021 DEL GALLO, FEDERICO
Shock advertising, come può essere utilizzato dalle imprese no profit
2021/2022 CADORE, ELISA
Si apre l’era del “sì”: il brand positioning e il nuovo riposizionamento del Consorzio Tutela Formaggio Asiago
2021/2022 CASTAGNA, BEATRICE
Smart mobility in Veneto: recenti trend nell'ambito della mobilità sostenibile
2022/2023 PINIZZOTTO, RICCARDO
Social entrepreneurship and benefit corporations: determinants of action in Italy.
2019/2020 Trovò, Alan
Social entrepreneurship: an analysis of the Ashoka network
2019/2020 Bega, Edoardo
Strategie di fashion marketing: reazione dei brand della moda al Covid-19
2020/2021 REATO, REBECCA
Strategie di marketing nel settore dell'energia elettrica
2021/2022 GIUSTI, LUCA
Student entrepreneurship: the case of the university of Padova
2016/2017 Lenti, Alex Luca
Sustainability and transparency in the fashion supply chain: an empirical investigation on corporate communication of Italian firms
2023/2024 GALANO, NOEMI
Sustainable supply chains and circular economy practices
2022/2023 KADYROVA, ALUA
Tendenze e strategie emergenti nel mondo del food & beverage. Un'analisi attraverso casi di studio.
2021/2022 BOFFO, ANNA
The sustainability of blockchain
2021/2022 CAKMAK, YAGIZ CAFER
The transition towards carbon neutrality: insights from well-performing firms.
2021/2022 STANZIAL, FRANCESCO
When the crowd becomes shareholder: an enquiry on Italian Equity Crowdfunding initiatives
2017/2018 Silvestri, Gianmarco
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file ad accesso riservato
- file sotto embargo
- nessun file disponibile