In this study involving 721 children between the ages of 13 and 19, the influence of boredom and family and peer group relationships on the use of social media is investigated, during the post-pandemic period.
In questo studio che ha coinvolto 721 ragazzi di età compresa tra i 13 e i 19 anni, si indaga l'influenza della noia e della qualità delle relazioni familiari e con il gruppo dei pari sull'uso dei social media, nel periodo post pandemia da Covid-19.
Noia e uso dei social media in adolescenza: il ruolo delle relazioni familiari e con il gruppo dei pari al tempo del Covid-19
MARZOLO, GINEVRA
2021/2022
Abstract
In this study involving 721 children between the ages of 13 and 19, the influence of boredom and family and peer group relationships on the use of social media is investigated, during the post-pandemic period.File in questo prodotto:
File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Marzolo_Ginevra.pdf
accesso aperto
Dimensione
1.74 MB
Formato
Adobe PDF
|
1.74 MB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License
Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento:
https://hdl.handle.net/20.500.12608/38718