The thesis will focus on a comparison between old and new technologies and communication methods of companies, will talk about the impact of new technologies in the era of the Covid-19 pandemic and will give as an example a company case which stood out for its use of one of the new technologies in the Covid era.

La tesi verterà su un confronto tra le vecchie e le nuove tecnologie e metodi di comunicazione delle aziende, parlerà dell'impatto delle nuove tecnologie in epoca della pandemia da Covid-19 e porterà come esempio un caso aziendale che si è contraddistinto per l'utilizzo di una delle nuove tecnologie in epoca Covid.

L'evoluzione della comunicazione di marketing e l'importanza dell'innovazione digitale nelle imprese. Il caso Selle Royal Group.

ANTONIAZZI, JACOPO
2022/2023

Abstract

The thesis will focus on a comparison between old and new technologies and communication methods of companies, will talk about the impact of new technologies in the era of the Covid-19 pandemic and will give as an example a company case which stood out for its use of one of the new technologies in the Covid era.
2022
The evolution of marketing communication and the importance of digital innovation for businesses. The Selle Royal Group case study.
La tesi verterà su un confronto tra le vecchie e le nuove tecnologie e metodi di comunicazione delle aziende, parlerà dell'impatto delle nuove tecnologie in epoca della pandemia da Covid-19 e porterà come esempio un caso aziendale che si è contraddistinto per l'utilizzo di una delle nuove tecnologie in epoca Covid.
Comunicazione
Covid-19
E-commerce
File in questo prodotto:
File Dimensione Formato  
Antoniazzi_Jacopo.pdf

accesso aperto

Dimensione 1.42 MB
Formato Adobe PDF
1.42 MB Adobe PDF Visualizza/Apri

The text of this website © Università degli studi di Padova. Full Text are published under a non-exclusive license. Metadata are under a CC0 License

Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.12608/60045