Sfoglia per Corso  

Opzioni
Vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Mostrati risultati da 259 a 268 di 268
Tipologia Anno Titolo Titolo inglese Autore File
Lauree magistrali 2022 Valutazione delle abilità di scrittura nella scuola primaria e secondaria di primo grado. Assessment of writing skills in primary and secondary school. TONIOLO, SOFIA
Lauree magistrali 2021 Valutazione delle abilità linguistiche e cognitive nei bambini di età prescolare: uno studio sulla relazione tra i due domini Assessment of language and cognitive skills in preschool children: a study on the relationship between the two domains CORTESE, MARIA
Lauree magistrali 2021 VAR e processi decisionali nel calcio professionistico. Una rassegna di studi. VAR and decision making. What does we know so far. NAPOLI, AGOSTINO
Lauree magistrali 2021 Viso sicuro. Può un volto ridurre lo stress e migliorare l'autoregolazione e il benessere? Safe Face. Can a face reduce stress and enhance self-regulation and well-being? MION, LETIZIA
Lauree magistrali 2022 Vittimizzazione tra pari e sintomi internalizzanti in (pre)adolescenza: il ruolo del supporto sociale percepito Peer victimization and internalizing symptoms in (pre)adolescence: the role of perceived social support AMORE, SERENA
Lauree magistrali 2020 Vocabolario recettivo, competenza sociale e teoria della mente: uno studio su bambini con e senza background migratorio Receptive vocabulary, social competence and theory of mind: a study of children with and without a migration background MONACO, LUCREZIA
Lauree magistrali 2021 Wait, Watch, Wonder Il modello DIRFloortime® nel trattamento dei bambini ASD Wait, Watch, Wander The DIRFloortime® model in the treatment of children with ASD LOTTI, MARTINA
Lauree magistrali 2022 “What if I don't know what to do?”: Investigating the correlation between autistic traits, social anxiety, and Theory of Mind in Italian children and youth “What if I don't know what to do?”: Investigating the correlation between autistic traits, social anxiety, and Theory of Mind in Italian children and youth MULLER VIEIRA, BRUNA CRISTINA
Lauree magistrali 2021 WHAT MOTIVATES PARENTS OF CHILDREN WITH DOWN SYNDROME TO PARTICIPATE IN RESEARCH: A FOCUS GROUP ANALYSIS WHAT MOTIVATES PARENTS OF CHILDREN WITH DOWN SYNDROME TO PARTICIPATE IN RESEARCH: A FOCUS GROUP ANALYSIS CECI, BENEDETTA
Lauree magistrali 2022 “When do we get into the cultural rhythm?” A study on the effects of music-cultural perceptual narrowing. “When do we get into the cultural rhythm?” A study on the effects of music-cultural perceptual narrowing CHAVEZ, ANDREA CECILIA
Mostrati risultati da 259 a 268 di 268
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file ad accesso riservato
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile