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Lauree magistrali 2021 ENERGY COMMUNITIES: BARRIERS TO AND BENEFITS FROM THEIR IMPLEMENTATION WITH THE VIABLE BUSINESS MODEL: AN ENERGY COOPERATIVE CASE STUDY FROM TURKEY ENERGY COMMUNITIES: BARRIERS TO AND BENEFITS FROM THEIR IMPLEMENTATION WITH THE VIABLE BUSINESS MODEL: AN ENERGY COOPERATIVE CASE STUDY FROM TURKEY SAHIN, AHMET
Lauree triennali 2022 Evoluzione delle sponsorizzazioni sportive e del personal brand: il caso Jordan Evolution of sports sponsorship and personal brand: the Jordan case EPIFANI, ANDREA
Lauree magistrali 2019 Exploring the open innovation paradigm in SMEs: a fsQCA approach in a sample of manufacturing SMEs of the Veneto region - Baldassa, Elena
Lauree triennali 2022 Green furniture. Comunicare la sostenibilità nel settore arredo Made in Italy Green furniture. How to communicate sustainability in the Made in Italy’s furniture sector PIGOZZO, SARA
Lauree magistrali 2020 Green innovation and B Corps: an exploration of the technological space Green innovation and B Corps: an exploration of the technological space BUGGIO, MATTIA
Lauree triennali 2020 Green Marketing: Il caso Sorgenia Green Marketing: Sorgenia case study CATTELAN, CHIARA
Lauree triennali 2021 “Il caso Duca di Dolle: riposizionamento di un brand nel mondo del Conegliano-Valdobbiadene DOCG” "The Duca di Dolle case: repositioning a brand in the world of Conegliano-Valdobbiadene DOCG". DALL'EST, KATIA
Lauree triennali 2022 Il greenwashing come strategia di marketing nel mondo del fast fashion: il caso H&M Greenwashing as a marketing strategy in the world of fast fashion: the H&M case ANTONELLO, CHIARA
Lauree triennali 2021 Il marketing sostenibile e le sue applicazioni. Green marketing and its applications NICETTO, ALESSIA
Lauree triennali 2021 Il mercato degli energy drink: Red Bull, i followers e le tecniche di marketing Energy drink market: Red Bull, followers and marketing methods MEZZALIRA, MATTEO
Lauree triennali 2020 Il ruolo della comunicazione nel mercato B2B. Uno sguardo al settore autotrasporto. The role of communication in the B2B market. A look at the road transport industry. REBELLATO, CRISTINA
Lauree triennali 2021 Imprenditorialità e inclusione sociale: il ruolo delle B Corp. Entrepreneurship and social inclusion: the role of B Corp. SEGANFREDDO, CHIARA
Lauree triennali 2021 Indagine di mercato relativa al posizionamento online: il caso Sarp SEO market survey: the Sarp case PANICO, LINDA
Lauree triennali 2021 Innovazione digitale dei servizi: la lavanderia del futuro Digital service innovation: the laundry of the future BALDO, ANDREA
Lauree magistrali 2021 Insights on the performance of circular business models: results from a configurational analysis - Gambaro, Marco
Lauree magistrali 2016 International Marketing: strategies for developing international markets, the ABB case on Arab countries - Chiechi, Francesco
Lauree triennali 2021 L'importanza di una corretta segmentazione di mercato per il successo delle aziende The importance of correct market segmentation for the success of companies TREVISAN, ELISABETTA
Lauree triennali 2021 L'influencer marketing nel settore della cosmesi: il caso Veralab Influencer marketing in the cosmetics industry: the Veralab case BETTIOLO, CAMILLA
Lauree triennali 2020 La Generazione Z e il patrimonio culturale nel post pandemia Generation Z and cultural heritage in the post pandemic BARDELLONE, EMMA
Lauree triennali 2020 La strada non battuta dell'e-commerce: il caso Wish The untraveled road of e-commerce: the Wish case PELLEGRINI, NICCOLÒ
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