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Lauree magistrali 2021 L' effetto della pubblicità sessuale sul comportamento del consumatore: un confronto Italia - Spagna The effect of sexual advertising on consumer behaviour: an Italy - Spain comparison PASSERI, ELISA
Lauree magistrali 2022 L'importanza del Made in Italy nell'internazionalizzazione della pelletteria italiana: il caso Piquadro nel mercato tedesco The relevance of Made in Italy in the internationalization of Italian leather goods: the Piquadro case in the German market SUMAN, MARGHERITA
Lauree magistrali 2022 L'uso della metafora nella pubblicità nostalgica: una ricerca empirica sul consumatore spagnolo The use of metaphor in nostalgic advertising: an empirical research on the Spanish consumer ARVEDA, SOFIA
Lauree magistrali 2022 LA COMUNICAZIONE VISIVA NEL SETTORE MODA: UN’ANALISI DI TRE MARCHI DI LUSSO ITALIANI IN RUSSIA VISUAL COMMUNICATION IN THE FASHION INDUSTRY: AN ANALYSIS OF THREE ITALIAN LUXURY BRANDS IN RUSSIA GARA, MICHELA
Lauree magistrali 2021 L’effetto della pubblicità nostalgica sul consumatore russo: uno studio empirico attraverso il brand Gucci The Effect of Nostalgic Advertising on the Russian Consumer: An Empirical Study through the Gucci Brand PAGIN, SOFIA
Lauree magistrali 2022 “Mistakes” in advertising: an empirical research on the effects on consumer behavior. “Mistakes” in advertising: an empirical research on the effects on consumer behavior. LIVEROTTI, SERENA
Lauree magistrali 2022 New frontiers of the sharing economy: an Italian case study applied to luxury products New frontiers of the sharing economy: an Italian case study applied to luxury products CHIAVEGATO, GRETA
Lauree magistrali 2022 Oltre i confini del marketing tradizionale: analisi dell'impatto del metaverse marketing sul consumatore attraverso il caso Gucci Beyond the boundaries of traditional marketing: analysis of the impact of metaverse marketing on the consumer using Gucci as a case study MARI, FRANCESCA
Lauree magistrali 2021 Processi di internazionalizzazione delle PMI italiane sul mercato tedesco: un confronto empirico tra il 2016 e il 2022 Internationalization processes of Italian SMEs on the German market: an empirical comparison between 2016 and 2022 ZACCAGNA, SARA
Lauree magistrali 2021 Pubblicità e Covid19: come le imprese hanno cambiato la comunicazione di marketing durante la pandemia Advertising and Covid-19: how companies have changed the marketing communication during the pandemic FRASSETTO, MARISA
Lauree magistrali 2021 Standardizzazione o adattamento? L'influenza dei valori culturali nella percezione della pubblicità rivolta ad un pubblico russo. Standardization or adaptation? The influence of cultural values on the perception of advertisement for a Russian audience. D'ANGELA, SILVIA
Lauree magistrali 2022 The International Advertising of Italian Food Products: An Empirical Study of the Made in Italy Effects on English-Speaking Consumers The International Advertising of Italian Food Products: An Empirical Study of the Made in Italy Effects on English-Speaking Consumers BRUSADIN, GIORGIA
Lauree magistrali 2022 The Role of Metaphor in the Advertising of Food Products: A Comparison between Italian and Bosnian Consumers The Role of Metaphor in the Advertising of Food Products: A Comparison between Italian and Bosnian Consumers VUKOVIC, TIJANA
Lauree magistrali 2022 The role of organic cue and country of origin on the perception of US wine: an empirical analysis of Italian consumers The role of organic cue and country of origin on the perception of US wine: an empirical analysis of Italian consumers MARTELLO, GIULIA
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