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Lauree magistrali 2021 Assessing the brand luxury perception through in-store and digital shopping experience: An empirical analysis Assessing the brand luxury perception through in-store and digital shopping experience: An empirical analysis MAIOLO, VALERIA
Lauree magistrali 2022 Assessing the effects of customization on luxury perception and consumer behaviour: analysing the differences between in-store and online shopping experiences Assessing the effects of customization on luxury perception and consumer behaviour: analysing the differences between in-store and online shopping experiences BRUNELLO, SARA
Lauree magistrali 2022 Building customer engagement through brand experience: a case study of Ducati Motor Holding S.p.A Building customer engagement through brand experience: a case study of Ducati Motor Holding S.p.A PERTILE, ERIKA
Lauree magistrali 2022 Comunicazione,sostenibilità e innovazione nel settore della moda Cruelty Free: analisi di un caso di studio Made in Italy Communication, sustainability and innovation in the field of Cruelty Free fashion: analysis of a case study Made in Italy POIATTI, GIULIETTA
Lauree magistrali 2021 Craftsmanship vs Industry 4.0: an empirical analysis of the luxury perception of Cartier jewels through advertising Craftsmanship vs Industry 4.0: an empirical analysis of the luxury perception of Cartier jewels through advertising SALZILLO, CAMILLA
Lauree magistrali 2022 Culture, language and consumer behaviour: an empirical study on standardisation and adaptation of food advertising in the UK market Culture, language and consumer behaviour: an empirical study on standardisation and adaptation of food advertising in the UK market LORUSSO, ROSSANA
Lauree magistrali 2021 Digital marketing and language strategies in the skincare sector: the cases of Estetista Cinica and Drunk Elephant Digital marketing and language strategies in the skincare sector: the cases of Estetista Cinica and Drunk Elephant SCHIAVONE, GRETA ANNA
Lauree magistrali 2022 I processi di internazionalizzazione delle PMI italiane sul mercato spagnolo: una ricerca empirica sul ruolo del digitale The internationalisation processes of Italian SMEs in the Spanish market: an empirical research on the role of digital DI NAPOLI, FRANCESCO SANDRO
Lauree magistrali 2021 Il Made in Italy in Russia: analisi della comunicazione social di tre imprese di lusso del settore moda. Made in Italy in Russia: an analysis of the social communication of three luxury fashion companies. VIGGIANI, GIOVANNA
Lauree magistrali 2021 Il ruolo dell'esperienza sulla valutazione di una destinazione turistica: il caso Alto Agordino The role of experience in evaluating a tourist destination: the Alto Agordino case DARMAN, SARA
Lauree magistrali 2023 Il ruolo dell'heritage marketing nel settore della moda: analisi della comunicazione social di quattro brand di lusso The role of heritage marketing in the fashion industry: analysing the social communication of four luxury brands ZACCANELLI, VERONICA
Lauree magistrali 2021 Il ruolo dell’etnocentrismo e del paese d’origine sul comportamento del consumatore: un confronto empirico tra Italia e Spagna sulla percezione della birra artigianale The role of ethnocentrism and country of origin on consumer behaviour: an empirical comparison between Italy and Spain on the perception of craft beer FONTANA, ANNA
Lauree magistrali 2023 In pubblicità gli errori contano? Uno studio empirico sull'effetto dei messaggi pubblicitari "creativi" sul comportamento del consumatore spagnolo Do mistakes matter in advertising? An empirical study on the effect of 'creative' advertising messages on Spanish consumer behaviour FERRARI, VERONICA
Lauree magistrali 2021 L' effetto della pubblicità sessuale sul comportamento del consumatore: un confronto Italia - Spagna The effect of sexual advertising on consumer behaviour: an Italy - Spain comparison PASSERI, ELISA
Lauree magistrali 2022 L'importanza del Made in Italy nell'internazionalizzazione della pelletteria italiana: il caso Piquadro nel mercato tedesco The relevance of Made in Italy in the internationalization of Italian leather goods: the Piquadro case in the German market SUMAN, MARGHERITA
Lauree magistrali 2022 L'uso della metafora nella pubblicità nostalgica: una ricerca empirica sul consumatore spagnolo The use of metaphor in nostalgic advertising: an empirical research on the Spanish consumer ARVEDA, SOFIA
Lauree magistrali 2022 LA COMUNICAZIONE VISIVA NEL SETTORE MODA: UN’ANALISI DI TRE MARCHI DI LUSSO ITALIANI IN RUSSIA VISUAL COMMUNICATION IN THE FASHION INDUSTRY: AN ANALYSIS OF THREE ITALIAN LUXURY BRANDS IN RUSSIA GARA, MICHELA
Lauree magistrali 2021 L’effetto della pubblicità nostalgica sul consumatore russo: uno studio empirico attraverso il brand Gucci The Effect of Nostalgic Advertising on the Russian Consumer: An Empirical Study through the Gucci Brand PAGIN, SOFIA
Lauree magistrali 2022 “Mistakes” in advertising: an empirical research on the effects on consumer behavior. “Mistakes” in advertising: an empirical research on the effects on consumer behavior. LIVEROTTI, SERENA
Lauree magistrali 2022 New frontiers of the sharing economy: an Italian case study applied to luxury products New frontiers of the sharing economy: an Italian case study applied to luxury products CHIAVEGATO, GRETA
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