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Lauree magistrali 2021 Assessing the brand luxury perception through in-store and digital shopping experience: An empirical analysis Assessing the brand luxury perception through in-store and digital shopping experience: An empirical analysis MAIOLO, VALERIA
Lauree magistrali 2022 Assessing the effects of customization on luxury perception and consumer behaviour: analysing the differences between in-store and online shopping experiences Assessing the effects of customization on luxury perception and consumer behaviour: analysing the differences between in-store and online shopping experiences BRUNELLO, SARA
Lauree magistrali 2022 Building customer engagement through brand experience: a case study of Ducati Motor Holding S.p.A Building customer engagement through brand experience: a case study of Ducati Motor Holding S.p.A PERTILE, ERIKA
Lauree magistrali 2022 Comunicazione,sostenibilità e innovazione nel settore della moda Cruelty Free: analisi di un caso di studio Made in Italy Communication, sustainability and innovation in the field of Cruelty Free fashion: analysis of a case study Made in Italy POIATTI, GIULIETTA
Lauree magistrali 2021 Craftsmanship vs Industry 4.0: an empirical analysis of the luxury perception of Cartier jewels through advertising Craftsmanship vs Industry 4.0: an empirical analysis of the luxury perception of Cartier jewels through advertising SALZILLO, CAMILLA
Lauree magistrali 2021 Digital marketing and language strategies in the skincare sector: the cases of Estetista Cinica and Drunk Elephant Digital marketing and language strategies in the skincare sector: the cases of Estetista Cinica and Drunk Elephant SCHIAVONE, GRETA ANNA
Lauree magistrali 2022 I processi di internazionalizzazione delle PMI italiane sul mercato spagnolo: una ricerca empirica sul ruolo del digitale The internationalisation processes of Italian SMEs in the Spanish market: an empirical research on the role of digital DI NAPOLI, FRANCESCO SANDRO
Lauree magistrali 2021 Il Made in Italy in Russia: analisi della comunicazione social di tre imprese di lusso del settore moda. Made in Italy in Russia: an analysis of the social communication of three luxury fashion companies. VIGGIANI, GIOVANNA
Lauree magistrali 2021 Il ruolo dell'esperienza sulla valutazione di una destinazione turistica: il caso Alto Agordino The role of experience in evaluating a tourist destination: the Alto Agordino case DARMAN, SARA
Lauree magistrali 2021 Il ruolo dell’etnocentrismo e del paese d’origine sul comportamento del consumatore: un confronto empirico tra Italia e Spagna sulla percezione della birra artigianale The role of ethnocentrism and country of origin on consumer behaviour: an empirical comparison between Italy and Spain on the perception of craft beer FONTANA, ANNA
Lauree magistrali 2021 L' effetto della pubblicità sessuale sul comportamento del consumatore: un confronto Italia - Spagna The effect of sexual advertising on consumer behaviour: an Italy - Spain comparison PASSERI, ELISA
Lauree magistrali 2022 L'importanza del Made in Italy nell'internazionalizzazione della pelletteria italiana: il caso Piquadro nel mercato tedesco The relevance of Made in Italy in the internationalization of Italian leather goods: the Piquadro case in the German market SUMAN, MARGHERITA
Lauree magistrali 2022 LA COMUNICAZIONE VISIVA NEL SETTORE MODA: UN’ANALISI DI TRE MARCHI DI LUSSO ITALIANI IN RUSSIA VISUAL COMMUNICATION IN THE FASHION INDUSTRY: AN ANALYSIS OF THREE ITALIAN LUXURY BRANDS IN RUSSIA GARA, MICHELA
Lauree magistrali 2021 L’effetto della pubblicità nostalgica sul consumatore russo: uno studio empirico attraverso il brand Gucci The Effect of Nostalgic Advertising on the Russian Consumer: An Empirical Study through the Gucci Brand PAGIN, SOFIA
Lauree magistrali 2021 Processi di internazionalizzazione delle PMI italiane sul mercato tedesco: un confronto empirico tra il 2016 e il 2022 Internationalization processes of Italian SMEs on the German market: an empirical comparison between 2016 and 2022 ZACCAGNA, SARA
Lauree magistrali 2021 Pubblicità e Covid19: come le imprese hanno cambiato la comunicazione di marketing durante la pandemia Advertising and Covid-19: how companies have changed the marketing communication during the pandemic FRASSETTO, MARISA
Lauree magistrali 2021 Standardizzazione o adattamento? L'influenza dei valori culturali nella percezione della pubblicità rivolta ad un pubblico russo. Standardization or adaptation? The influence of cultural values on the perception of advertisement for a Russian audience. D'ANGELA, SILVIA
Lauree magistrali 2022 The International Advertising of Italian Food Products: An Empirical Study of the Made in Italy Effects on English-Speaking Consumers The International Advertising of Italian Food Products: An Empirical Study of the Made in Italy Effects on English-Speaking Consumers BRUSADIN, GIORGIA
Lauree magistrali 2022 The Role of Metaphor in the Advertising of Food Products: A Comparison between Italian and Bosnian Consumers The Role of Metaphor in the Advertising of Food Products: A Comparison between Italian and Bosnian Consumers VUKOVIC, TIJANA
Lauree magistrali 2022 The role of organic cue and country of origin on the perception of US wine: an empirical analysis of Italian consumers The role of organic cue and country of origin on the perception of US wine: an empirical analysis of Italian consumers MARTELLO, GIULIA
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